Kompanija KPMG dobitnik Virtus nagrade za doprinos lokalnoj zajednici

Kompanija KPMG dobitnik je ovogodišnje VIRTUS nagrade za doprinos lokalnoj zajednici. Ovo prestižno priznanje, koje Trag fondacija dodeljuje društveno odgovornim kompanijama po jubilarni deseti put, pripalo je KPMG zbog izuzetnog angažovanja na planu edukacije i ulaganja u omladinu u Srbiji.

KPMG_Virtus_04

Dobitnici Virtus nagrade

U protekloj godini više od 70 mladih ljudi steklo je praktično i teorijsko znanje za dalji profesionalni razvoj, kroz program plaćene prakse u KPMG-u. U isto vreme, kompanija je pružila finansijsku podršku mladim talentima iz oblasti nauke. Najboljim srednjoškolcima omogućila je da učestvuju na međunarodnim takmičenjima iz matematike, hemije, fizike, informatike, a najtalentovanijim osnovcima da se priključe Juniorskoj naučnoj olimpijadi. KPMG takođe vodi brigu i o zaštiti životne sredine, i radi na osnaživanju zajednice pomažući raznim udruženjima kojima je podrška potrebna.

“Čast nam je što smo dobili VIRTUS nagradu, pogotovo što je stigla u godini u kojoj slavimo 20-godišnjicu postojanja kompanije u Srbiji. Hvala organizatorima koji su prepoznali naš trud u oblasti korporativne filantropije. Cilj nam je da obezbedimo inkluzivno i kvalitetno obrazovanje i promovišemo mogućnosti celoživotnog učenja u našoj zajednici. Shodno tome, pokrovitelji smo raznih vidova edukacija namenjenih najmlađima, studentima, našim zaposlenima, klijentima, kao i zaposlenima u nevladinim organizacijama. Naši zaposleni, na svim nivoima, učestvuju u posebnim programima mentorstva, predaju na fakultetima i tako prenose svoje znanje i iskustva. Pružamo i besplatne usluge poreskog savetovanja i revizije. Tako svoju stručnost i znanje stavljamo direktno u službu naše zajednice. Volontiramo u zajedničkim akcijama i podstičemo druge da nam se pridruže” – rekao je James Thornley, direktor kompanije KPMG.

VIRTUS nagrada, ustanovljena je 2007. godine, kao prva nagrada za korporativnu filantropiju u Srbiji, kojom se društveno odgovorno poslovanje promoviše kao sastavni deo održivog razvoja kompanija. Namenjena je, kako velikim kompanijama, tako i malim i srednjim preduzećima, ali i pojedincima. Kandidate za nagrade predlažu građani, pojedinci, neprofitne organizacije, mediji, PR i marketinške agencije, kao i same kompanije i preduzeća koji imaju programe iz oblasti korporativne filantropije.