EDU HUB 2
PERSONAL BRANDING COURSE – BRAND YOURSELF

nmthub

Predstavljamo dvodnevni intenzivni trening posvećen tehnikama ličnog brendiranja sa ciljem unapređenja profesionalnog imidža i reputacije.

3. I 4. DECEMBRA, 2022. GODINE

 

Subota 3.12.

10:00 -10:45h COURSE INTRODUCTION

– Šta je personal branding?
– Zašto je važan? 

10:45 – 11:00h  Pauza za kafu 

11:00 – 11:45h STRATEGIC APPROACH
– Razvoj ličnog brenda
– Kako izbeći greške u strateškom razvoju?

11:45 – 11:50h  Kratka pauza

11:50 – 12:35h MEDIA IMPORTANCE
– Kako da pravilno koristimo društvene mreže u svrhu jačanja ličnog brenda?
– Šta podrazumeva saradnja sa medijima i ključnim stakeholderima?

12:35 – 13:00h  Pauza za osveženje 

13:00 – 13:45h PUBLIC APPEARANCE
– Priprema za javni nastup i na šta je bitno da se obrati pažnja
– Izuzetni primeri u promociji ličnog brendinga

13:45 – 14:30 WORKSHOP
– Izrada strategije ličnog brendinga

 

Nedelja 4.12. 

10:00 -10:45h TELLING YOUR STORY
– Kreiranje narativa
– Struktura ključnih poruka

10:45 – 11:00h Pauza za kafu

11:00 – 11:45h UTICAJ INDUSTRIJE I KORPORACIJA NA LIČNI BREND
– Kako iskoristiti snagu kompanije na razvoj ličnog brenda?
– Šta kad se kriza kompanije prelije na lični PR?

11:45 – 11:50h  Kratka pauza

11:50 – 12:35h NAJUSPEŠNIJI I NAJNEUSPEŠNIJI PRIMERI LIČNOG PR-A
– Primeri sa međunarodne scene
– Primeri iz regiona

12:35 – 13:00h  Pauza za osveženje 

13:00 – 14:30h Specijalni gost predavač 

„Jedna od definicija ličnog PR i brenda uopšte, kako je istakao Džef Bezos, prvi čovek Amazona, je ono što ljudi govore o vama kada niste prisutni u prostoriji. Cilj razvoja strategije personal brendinga, a potom i aktivacija, je da taj narativ ide u vašu korist i da se govori ono što vam prija, i što smatrate da je istinito i relevantno“, rekao je direktor programa i glavni predavač, Nebojša Mandrapa, partner u PR agenciji New Media Team, direktor odeljenja za brend i lični PR, koji ima bogato iskustvo u radu sa uglednim klijentima kao što su Novak Đoković, Bogdan Bogdanović, Oleg Deripaska, zatim brendovima Heineken, adidas, Reebok, Continental, Yandex, Hisense, Glovo, Alibaba Fondacija, sportskim organizacijama NBA liga, ABA liga, UEFA, Košarkaški savez Srbije, Teniski savez Srbije, i mnogim drugima.

Nebojša Mandrapa je i višestruko nagrađivan za brojne projekte, među kojima su aktivnosti sa najboljim sportistom sveta Novakom Đokovićem, promocija UEFA EURO FUTSAL 2016, kao najbolji PR projekat u Srbiji, i događaj koji je UEFA sa ponosom predstavljala širom meridijana, zatim NBA kamp BWB2018 koji je bio medijski najispraćeniji kamp od kako je osnovan 2001. godine…

Svako stvara brend za sebe, ali ono što nas razlikuje je fokusirani napor od slučajnog. Fokus programa je na kontrolisanju narativa i naglašavanju osobina koje ostavljaju snažan pozitivan utisak na javnost.

Ovaj program je namenjen svima koji već sada prepoznaju važnost izgradnje ličnog i profesionalnog brenda i koji su spremni da se bave njihovim razvojem.

Prijavite se

Drugi ciklus predavanja 3. i 4. decembar 2022.

U TOKU JE EARLY BIRD (do 1.11) CENA KOTIZACIJE 350 EUR

PUNA CENA KOTIZACIJE IZNOSI 500 EUR.

BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.

Kontakt za informacije:
+381 66 655 5112

BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.

Cena kursa: 850 evra + PDV
Mogućnost plaćanja u ratama.​

Kontakt za informacije:
+381 66 655 5112

05.04.2022.

New Media Team pokreće EDU HUB namenjen usavršavanju profesionalaca iz oblasti komunikacija

NMT EDU HUB je inovativni trening centar, u okviru kojeg će profesionalci moći da steknu dodatne veštine iz oblasti komunikacija i tako unaprede svoje poslovne rezultate. Polaznici će kroz predavanja i radionice naučiti da prepoznaju one nijanse koje izdvajaju uspešnu komunikaciju i pristupe znanju, koje se može steći dugogodišnjim agencijskim radom. Pored profesionalaca iz agencije New Media Team, učesnike treninga očekuju i predavanja vrhunskih stručnjaka iz oblasti medija, komunikacija, kreativnog mišljenja, dizajna.

PRO’COMMS 20/22 WRITING EXCELLENCE predstavlja prvi modul koji će biti održan u maju 2022. godine. Fokus modula je unapređenje veština pisanja, analiziranje praktičnih primera medijskih objava, novinarskih članaka, plasman i adekvatno prilagođavanje komunikacijskog materijala različitim stejkholderima.