Korisnici Tindera u Srbiji primetili su tokom juna neobične profile sa „škakljivim“ porukama: „Tražimo naložene“, „Ako voliš vezivanje, ovo je mesto za tebe“… Reč je o prvoj kampanji za zapošljavanje u regionu, ali i šire, koja je objavljena isključivo na ovoj aplikaciji, a iza nje stoji naša agencija.
Pažljivo smo osmislili Tinder profile koji targetiraju naše ciljne grupe, počeli da swipe-ujemo u desno, a u inbox su ubrzo počele da pristižu poruke. Njih su pratile i prijave za otvorene pozicije.
Osnivačica i direktorka agencije New Media Team Aleksandra Radujko kaže da je pronalaženje i zapošljavanje kvalitetnih ljudi naš imperativ, jer nam upravo snaga tima obezbeđuje lidersku poziciju na tržištu. „Izabrali smo Tinder kao kanal jer je svež – ljudi su tamo sa namerom da pronađu, ne samo nove emotivne partnere, već da se druže i upoznaju, te smo i mi hteli da im se predstavimo i ponudimo im nove prilike za posao. Kreativni tim je pažljivo birao rešenja prilagođena duhu ove mreže – možda su neka i za nijansu rizičnija, ali smo odavno svesni da pažnju publike više ne mogu da privuku klasični vizuali i copy-ji“, rekla je Radujko i dodala da se radi o zero budget kampanji, budući da je kompletnu kreativu radio agencijski tim – od osmišljavanja ideje, art direkcije, preko produkcije foto sadržaja, pisanja copy-ja, do samog plasmana na Tinderu.
Konkurs je završen 30. juna 2023. i u toku je selekcija kandidata.